Tipadam Dizi ve Film Yorumları

IMDb 7 Üzeri Filmler
27 Şubat 2010 Cumartesi

NakitReklam.Com'un Büyük Terbiyesizliği!


Bir arkadaşımın önerisiyle 3 hafta kadar nakitreklam.com'un popup reklamını sitemde yayınladım.Açıkçası doğruyu söylemek gerekirse hitlerim 5k'dan 3k'ya kadar düştü bu reklamlar yüzünden!Siteme sürekli giren ziyaretçilerim bile bana bu reklamları kaldırmam aksi halde siteme girmeyecekleri hakkında uyarıda bulundular!

Bu mailleri aldığımda o reklamlardan kazancım 13 lira olmuştu zaten parayı çekmek için min. limit 10 liraydı o yüzden reklamları sitemden kaldırdım ve 1 Mart'ı beklemeye başladım.Çünkü 1-15 tarihleri arasında alacakları tahsil edebiliyormuşuz.

Bende 10 gündür falan bu reklamları kaldırmış vaziyette 1 Martı bekliyordum ki bugun hesabıma bir bakıyım ne durumda dedim ve büyük rezilliği gördüm!

Daha önce reklamları sitemde bulunurken 13 lira olan hesabım her nasıl olduysa 8.5 liraya kadar düşürülmüş!!Zaten bu popup reklamlara nasıl bulaştıysam hemen kurtulmaya çalışıyordum şimdi bu durum karşısında kalınca daha da sinirlerim bozuldu!

Herkesten özürdileyerek şu popup reklamları 2 gün daha sitemde bulunduracağımı belirtmek istiyorum.Tekrar 10 lira olsunda çekip kurtuluyum,bu kadar zahmete girmişken geri dönmek olmaz diye düşünüyorum.Yalnız eğer nakitreklam'ı kullananlar varsa ve benim gibi yaparlarsa dikkat etsinler zaten şuanki günlük 4k olan hitlerimi bile 1k sayan bir reklam şirketinin bu tür hareketler yapması hiç hoş değil!
Tüm reklam alan arkadaşlar lütfen bu tür sahtekarlıklara dikkat edin,sizde benim gibi tongaya düşmeyin!..


Ha son olarakta o en başta eklediğim resmede kanmayın gecenin bu saattinde ve öfkeyle güzel bir resim bulmakla uğraşacak vaktim olmadığı için direk 'nakitreklam' ın kendi bannerinin resmini koydum ama sakın kanmayın 'En İyi Kazanç Falan Değil' hepsi palavra!
no image
  • Site Yorumları
  • Facebook Yorumları

4 yorum:

  1. Hem şuanda kullandığın splash reklamları hemde onların pop-up/slapsh reklamlarını bir arada koyarsan kabul etmezler o yüzden böyle bişey yapmışlardır.Eğer kurallarını okumuşsan bilirsin zaten.Adamlarla iletişime geç sebebini de sor bakalım..

    YanıtlaSil
  2. Bir anda hiçbir zaman koymadım ki nerden çıkardın bunu?Bu adamların reklamları varken hiçbir şekilde splash veya popup reklam eklemedim,onların reklamlarını çıkarttıktan 1 hafta sonra yeni splash reklam aldım ki zaten ne alakası var?Yaptıkları çok büyük terbiyesizlik şiddetle kınıyorum!!

    YanıtlaSil
  3. O zaman adamlarla irtibata geçmelisin yada r10'da yaz bu durumu belki bilen vardır.Olmadı site sahibi cevap yazar..

    YanıtlaSil
  4. Hocam öyle diyorsun da , koyduğun resim dosyası bile nakit reklamın linki olarak duruyor!! sil bence o resmi falan.. Adamlar dediğin kadar vardır tahmin edebiliyorum.. Zaten adam akıllı reklam şirketi bulmak neredeyse imkansız!!

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...

Top